суботу





ВЗАЄМОВІДНОСИНИ «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ», «ВЧИТЕЛЬ-УЧНІВСЬКИЙ КОЛЕКТИВ»
Бути справжнім вчителем — це талант. Адже вчитель повинен вміти передати свій досвід, свої знання дітям. Напевно, кожному педагогу хочеться, щоб саме його учень у майбутньому домігся успіху. І, звичайно ж, приємно, коли саме так і відбувається.
Я ставлю проблему відносин між людьми, в даному тексті — між вчителем і учнями.
Чому одного вчителя діти люблять і приймають, а іншого — просто ненавидять? Я думаю, що ця проблема близька кожному школяреві і кожному вчителю. Взагалі, можна по-різному відповісти на це питання. Але, мені здається, все пояснюється відмінністю характерів.

понеділок

МОН оприлюднило проекти навчальних програм для початкової школи

МОН України представило до громадського обговорення два варіанти проектів Типових освітніх програм для початкової школи.
Проекти розміщено на сайті міністерства за посиланням:
Проекти різні за структурою. Так, перший містить програми з окремих предметів, а другий — з освітніх галузей, розподілених на змістовні лінії.
Зауваження та пропозиції до проектів Типових освітніх програм МОН просить надсилати до 12 грудня 2017 року на електронні адреси:
a_lototska@mon.gov.ua, 
oks_on@ukr.net, 
r.shyyan@gmail.com, 
o_kovalenko@mon.gov.ua
                                                          
30 листопада проходив конкурс новорічної іграшки та майстер-клас по виготовленню новорічної листівки.

                     




                                         

  


                  




17 листопада агрофірма "Росія"святкувала День працівників сільського господарства.
Учні Старопетрівської ЗОШ I-II ст. приймали участь у виставці.
  
                        
            Аплікація з листя "Осінні красуні"

                                    

                                        Виховний захід
                      " Моє село - моя мала Батьківщина"

                                                      


                                                 



                                                   
                           

 Безпека дорожнього руху.

                       Вікторина "Діти повинні знати"

                       



МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни

Впроваджуючи реформу «Нова українська школа», Міністерство освіти має зосередитися не стільки на боротьбі з тими, хто чинить опір, а на підтримці агентів змін. Про це, виступаючи на Міні-EdCampKyiv «Без довіри нема освіти», сказав заступник міністра освіти Павло Хобзей.
«Завжди, коли починаєш зміни, є агенти змін, які підтримують, є ті, хто чинить опір, є ті, хто чекає і дивиться, до чого це все приведе. Але в нас немає часу і ресурсу боротися з тими, хто чинить опір. Наше завдання – підтримати тих агентів змін, які роблять, і разом з ними боротися за ту частину, яка визначається», – наголосив Хобзей.
Він також зауважив, що зараз необхідно перенавчити 22 тисячі вчителів, які у вересні 2018 року візьмуть перший клас Нової української школи.
За словами Хобзея, у міністерстві добре розуміють, що не всі з цих учителів миттєво сприймуть зміни.
«Ми усвідомлюємо, що не всі одразу зміняться, але реформа піде, якщо хоча б 30 відсотків педагогів діятимуть відповідно до концепції Нової української школи. Тоді буде зрушення. І таких вчителів ми підтримуватимемо, щоб разом впроваджувати зміни. Адже ми чудово розуміємо й те, що якщо вчитель не зміниться, то вся наша реформа залишиться лише на папері», – підкреслив заступник міністра.