пʼятницю

Уважаемые родители! Просьба провести беседы с детьми. Новый препарат в школах!
Просьба передать это, даже если у вас нет детей в школе. Родители должны знать об этом наркотике.


Это новый препарат, известный как «земляника». Существует тип кристаллов, выглядит как клубничные поп-рок (конфета, которая шипит и «тает» в вашем рту).
Он также пахнет земляникой и раздаётся детям в школьных дворах. Они называют это клубникой. Ребёнок съел это думая, что это конфета, и его доставляют в больницу в тяжелом состоянии.
Этот наркотик также поставляется в шоколаде, арахисовом масле, кола, вишне, винограде и апельсине.
Пожалуйста, поручите своим детям не принимать конфеты от незнакомых людей и даже не принимать конфеты, которые выглядят как это у друга (которому, возможно, дали его и считали, что это конфета)
Нужно использовать силу соцсетей, дабы распространить как можно шире эту информацию.
P.S. Передайте это, как можно большему числу людей (даже если у них нет детей), чтобы мы могли повысить осведомленность и, надеюсь, предотвратить любые трагедии.

понеділок

9 практичних порад, як навчити дітей критично мислити

Практичні поради по провадженню критичного мислення на уроках.
Критичне мислення потрібне для того, аби змусити школярів мислити глибше, відповідати на питання, використовуючи логічні ланцюжки. Часто це може стати суттєвою проблемою для учня. Ми вже пропонували схему уроку, який допоможе опанувати критичне мислення. Сьогодні ж розглянемо методи, які допоможуть навчити школярів критично мислити, вирішувати проблеми, виходячи за межі очевидної відповіді.

Батьки! Вам потрібно припинити звинувачувати у всьому вчителів!


Канадський вчений і багатодітний батько Блейр Кінг зробив для себе відкриття, про яке вирішив поділитися з іншими батькам.
“Я – батько трьох дітей. Моєму синові 8 років, двом донькам – 7 і 4 роки. Моя дружина вже 15 років працює вчителем молодших класів.За ці роки я вислухав незлічену кількість вчительських історій. Це змусило мене усвідомити деякі речі. Цим я хотів би поділитися з іншими батьками.Ми завдаємо величезної шкоди нашим дітям. Ми виховуємо покоління людей, які не зможуть досягти успіху в сучасному світі. Ми вчимо їх бути егоцентричними і здаватися, часто навіть не спробувавши щось зробити.
У цій статті я хочу розповісти вам про уроки, які я отримав, поспілкувавшись з великою кількістю вчителів.
                  Свято Масляної в селі Новопетрівка
                           Осипенківської   громади
                                                


неділю

ТИПОВІ ПОМИЛКИ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

1. Учитель дуже тихо говорить, окремі слова вимовляє нечітко, учням важко стежити за ходом розповіді
Запитайте, чи чують вас учні, які сидять за останніми партами; готуючись до уроку, кілька разів запишіть пояснення навчального матеріалу на магнітофон, а потім прослухайте на відстані, що дорівнює відстані від учительського стола до задньої парти
2. Голос надмірно гучний, школярі швидко стомлюються
Постійно змінюйте тональність свого голосу залежно від змісту матеріалу та видів навчальної діяльності

Задачі, які повинен уміти вирішувати вчитель нової формації:


  • учити новому мисленню, методам пізнання й самоорганізації;
  • уміти підвести до дверей, дати ключ і навчити учня як учасника  
  • освітнього процесу користуватись цим інструментом.
  •  Пам'ятати: ніхто, крім самого учня, не зможе ввійти у світ знань;
  • навчити учня самостійно розглядати явища цілісно й у динаміці;
  • навчити учня самоорганізації та показати йому реальний шлях 
  • до самореалізації по спіралі:
    • Я - САМОнавчання -
    • САМОвиховання -
    • САМОствердження -
    • САМОвизначення -
    • САМОрегуляція -
    • САМОрозвиток -
    • САМОпізнання -
    • САМОактуалізація -
    • САМОреалізація.
    • Класифікація уроків нетрадиційної формиТипи нетрадиційних уроків