понеділок


Використання мнемотехнічних методів і прийомів як ефективний компетентнісний підхід для навчання в умовах сучасної освіти
РЕДАКТОР YULIIA BEREZHKO ·
В даному досвіді описано різноманітні мнемотехнічні прийоми, які полегшать учням засвоїти навчальний матеріал. Ці методи та прийоми можна використовувати на будь-якому уроці.
Автор: Дмитрієнко Світлана Михайлівна
Навчальний заклад: Новобузька ЗОШ І-ІІІ ст. №10, вчитель початкових класів
Тематика: Використання мнемотехнічних методів і прийомів як ефективний компетентнісний підхід для навчання в умовах сучасної освіти
Спрямування: Для педагогів
«Розкажи – і я забуду,
Покажи – і я запам’ятаю,
Дай спробувати – і я зрозумію» 
 Використання мнемотехнічних методів і прийомів  як  ефективний компетентнісний підхід для навчання  в умовах сучасної освіти
Сучасні вимоги європейського рівня розвитку освіти сприяють вільному вибору засобів навчання та максимальній самореалізації в умовах психологічного комфорту. Визначення самоцінності особистості дитини, сприйняття її такою, якою вона є, слугує інтересам та потребам учнів, забезпечує розвиток творчості, відповідальності, зберігає психічне та фізичне здоров’я, що гарантує високу якість освіченості.

Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році
Лист МОН № 1/9-185 від 27.03.18 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
№ 1/9-185 від 27 березня 2018 року
Управління (департаменти) освіти
і науки обласних, Київської міської
державних адміністрацій
Інститути післядипломної
педагогічної освіти
Щодо проведення державної
підсумкової атестації у закладах
загальної середньої освіти
в 2017/2018 навчальному році
Шановні колеги!
Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році, підготовлених спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.
Просимо довести їх до відома керівників закладів загальної середньої освіти та вчителів.
Рекомендації щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році надіслано листами Міністерства освіти і науки України від 15 січня 2018 p. № 1/9-27 (щодо особливостей проведення ДПА з іноземних мов) та від 31 січня 2018 р. № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. p. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти».
З повагою
заступник міністра            Р. В. Греба
ЗАТВЕРДЖУЮ
директор департаменту загальної
середньої та дошкільної освіти
Міністерства освіти і науки України

                                  Ю. Г. Кононенко