пʼятницю

Як учителям і батькам зробити щось разом. Метод фасилітації

У школі вигадали провести якесь свято і попросили батьків долучитися до організації. Батьки долучилися, але неохоче, а деякі взагалі відмовились.
Або
учитель зібрав батьків, аби обговорити, що вони можуть зробити спільно. Обговорили, придумали, але так нічого і не організували.
Як уникнути таких ситуацій? Як перетворити шкільне життя у співпрацю між усіма його учасниками? Як досягти того, щоб усі робили щось із задоволенням, а не тому, що їм делегували певний обов’язок?
У цьому може допомогти метод фасилітації. Як це робити, продемонструвала фасилітаторка Зоя Зінов’єва під час міні-EdCamp у селі Рокосово на Закарпатті.

Медіаграмотність потрібно запровадити в практику кожного вчителя – Лілія Гриневич

Про це вона сказала 17 квітня під час суспільно-політичного форуму «Реформи під прицілом: діалог громадськості та уряду», організованого Реанімаційним Пакетом Реформ.

Пані Гриневич підкреслила, що розвиток критичного мислення в дітей є одним із ключових складових урядової реформи «Нова українська школа».
Міністр освіти та науки України також нагадала, що навички медіаграмотності наразі вже в включено в стандарт початкової школи . «Тож програми, які будуються на стандарті, не можуть цього уникнути, – відзначила вона. – А якщо спробують, то ми таку програму не затвердимо».