середу


ЯК ЗДІЙСНЮВАТИ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ





Оприлюднені Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу
Metodrekom_formuvalne_otsinvannia_MON_2018_Pedrada МОН України представило в додатках до листів від 18.05.2018 № 2.2-1250 та від 21.05.2018 № 2.2-1255.
Документ склали в межах дослідно-експериментальної роботи з розроблення, наукового обґрунтування та експериментальної перевірки навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти.
                         Що треба знати вчителю про дисграфію
Огляд причин та проявів дисграфії, рекомендація зручного онлайн-інструменту для ефективної діагностики цієї проблеми на ранній стадії.
Серед ваших учнів є діти, які допускають не просто помарки, а помилки, що не піддаються жодному логічному поясненню? Почерк цих школярів, як правило, не відрізняється каліграфічністю, букви різного розміру, рядки нерівні, а кількість помилок – незчисленна. Причому за рівнем інтелекту вони часто не відстають від однолітків, але при цьому погано навчаються.
Чому ж таке трапляється і що, власне, є причиною проблеми? І, головне, як допомогти такій дитині побороти проблему під назвою «дисграфія»?

неділю

                   7 порад як розсадити учнів за партами