середу

27 грудня в Старопетрівській ЗОШ I-II ступенів відбулося новорічне свято для учнів 1-4 класів "Зимова казка".
В ньому брали участь всі вчителі школи, за що я їм вдячна. Дітям було весело: співали, танцювали, грали в ігри, водили хороводи.






                                                                 
                                                                                                   
                                                                                     
                                                                        
 
 



 Сценарій свята
 Пісня «Зимонька-зима» 3-4кл.
1.За вікном біліє сніг
   Падають сніжинки
   А у школі гомін, сміх
   Бо прийшла ялинка.
2.Ця ялинка лісова
   Вогниками сяє .
   Наш веселий шкільний гурт,
   Новий рік стрічає.
3.Починаєм, починаєм
   Новорічний карнавал.
   Будуть маски, будуть танці,
   Тож давайте по скоріш
   Зберемось біля ялинки,
   Щоб зустріти рік Новий.
4.Танцюйте, співайте, шуткуйте
    Сміхом наповнюйте зал
    Запрошуєм ми до ялинки
    Шкільну родину на карнавал.



                                      Пісня «Зимняя сказка»
  Вхід дітей разом з класоводами (1,2,3,4 клас).Співають по строфі кожен клас.

1.Добрий день, усім хто в залі
    Час нестерпно йде, минає.
    Ось і знов у нашій школі
    Новорічний ранок в дружнім колі.
2.Вітаємо друзів, учнів, батьків,
    Директора, завуча, всіх вчителів
    Хто з книгою друже, багато читає,
    Жартує, танцює і гарно співає.
3. Здрастуй,білий, пухнастий
     Веселий сніжок!
4.Здрастуй, гостя – зима – чарівниця!
5.Новоріччя настало, вітаємо ми ,
    Вас із радісним святом красуні – зими.

                            Пісня «Зимонька вітає нас» 1-4 кл.
-         Слово для привітання надається керівнику школи Якову Івановичу Клюшнику.

                      
                      Звучить музика. Входить Казка.
(на фоні музики)
Десь за синіми морями,
Десь за темними лісами,
У далекій далині
Не у нашій стороні,
Серед поля, біля річки
У хатинці невеличкій,
У хатинці непросторій,
А прозорій, льодяній
Де людей ніде нема
Там жила собі Зима.
А кругом там лід та лід
І пухнастий білий сніг.
Ще Мороз гуляє в полі
На просторі та на волі
Із Морозом все робила:
В ополонці риб ловила,
Поле біле прикрашала,
Білим пухом укривала
Натомившись вечорами,
У хатинці спочивала
І гортала залюбки
Розмальовані книжки.
А коли засумувала
Свою хатку закривала
Й вирушала мандрувати,
Щоб у світі побувати.
І побачить , і почуть,
Як там люди всі живуть.
Як готуються до свята?
Як ялинки прикрашають?
Ігри та пісні вивчають.
Адже скоро на поріг
Прийде свято – Новий рік.
                                        Музика «Зима»
                                   Входить до зали Зима.
Довго – довго мандрувала
В гості до вас завітала.
Щоб самій мені не сумувати
Хочу разом з вами святкувати.
Дітям радість дарувати.
                  Гул машини. Зупинка.
Зима. Чуєте? Здається, хтось під їхав до школи. Мабуть це гості.

                                 Заходять Кай і Герда.

Герда.Доброго дня, друзі!
Кай.Привіт, хлопчики та дівчатка! Чи впізнали ви нас?
Герда. Ми- найкращі в світі друзі, майже як брат і сестра. І наші серця перемогли найлютіший холод лихої чародійки.
Кай. Сьогодні ми завітали до вас , щоб разом зустріти Діда Мороза і Снігуроньку та розважитись на новорічному святі.

                                   Чути , як вирує віхола.
                        (на фоні музики чути голос Снігової Королеви)

Голос. Узлі, нузлі, тиклі, розь
             Заспокой і заморозь.
              Тьма нехай погубить світ,
              Сумували, щоб 100 літ!
Герда (злякано) Ой, та це ж  вона – Снігова Королева! Що їй знадобилось на нашому святі?

                              До зали заходить Снігова Королева.

Сн.Кор. Я рада, що ви мене впізнали. А от Снігурку можете вже не чекати. Я викрала її,  зв язала і закрила у своєму королівстві під семи замками. І тепер вам не бачити її  на святі. А ще я з своїми помічницями крижинками  заморозила, замела всі дороги, щоб і Д.М. не потрапив до вас.
-         А тепер мої помічниці давайте веселитись.

                  Танок крижинок та Снігової Королеви.

-         Так як ми потрапили на свято давайте,крижинки, хоча б привітаємо всіх зі святом.

Зима — це наша мати,
А хмара — наша хата.
Усі ми сестри рівні,
Крижиночки - царівни.

Наш коник, скорий вітер,
Розносить нас по світу.
Ланам осиротілим
Тчемо тепленький килим.

Ми бідному садочку
Тепленьку тчем сорочку.
І навіть кожну стежку
Вдягаємо в одежку.

Ми любим танцювати,
Літати і кружляти,
А як затихне вітер —
Лягти і відпочити.

З Новим Роком всіх вітаєм,
Щастя та добра бажа
єм,
Щоб уміли
ви радіти
Щиросердно, наче діти,
Щоб здоровими були,
Й подолати все змогли! 

Кай. Ми знайдемо Снігуроньку і знаємо, як розвіяти чари Снігової Королеви.
Але для цього нам треба об єднатися. Ану підніміть руки ті, хто готовий вступити в бій із Сн.К. Хто любить допомагати друзям?
Герда. Я гадаю, що ми впораємося з чарами Сн. К. гарно і швидко. Бо ми гарні артисти. І в цьому Сн. К. зараз переконається.

                                   Пісня «Считалочка» 3-4 клас.
                                   Вбігають зайчата. Трусяться.

1.І холодна ж ця зима.
   Дуже,дуже мерзну я!
   Де б це лапоньки зігріти?
   Де б тепла тепер зустріти?
2.І я теж погрітись хочу
   Бо морозець дошкуляє
   А сіренька кожушинка
   Щось не зігріває.
1.Треба йти нам до дітей
    Хай приймуть вони гостей
    Бо у них сьогодні свято –
    Будуть Новий рік стрічати.
                          
Ведмідь(на пеньку)
Зайчата, зачекайте!
Якось чув я від сороки,
Від лісної білобоки,
Що Снігурку в Діда вкрали,
І в снігах її сховали
Дід бідненький ще не зна,
Що така у нас біда!

Зайча. Давай погріємось трішки у дітей та й побіжимо.
Зима.  Бо має скоро Д.М. сюди прийти,
             Тож треба нам Снігуроньку знайти.

                                      Танок Зайчат.

                                     Входить Білосніжка з Гномами.

(Білосніжка до Зими)
-Зимо, Зимонько зачекай.
Мене гноми розбудили
 Й ми прийти до вас рішили.
Зачитати лист оцей
Нам розбійники Сніжної Королеви веліли.

                                           Зима читає листа.
«Дідугане Морозенку! Ми викрали твою Снігурку і вимагаємо за неї викуп. Щоб повернути свою внучку ти повинен покласти під ялинку всі дитячі новорічні подарунки. Інакше не бачить тобі Снігурки, як своїх ушей. Перетворимо її на кригу. Викрадачі.»

Зима. Як же можна залишити дітей без подарунків, а Снігуроньку в небезпеці! Потрібно негайно знайти злодіїв та покарати за їх витівку.
Це робота Сніжної Королеви.
-         Що ж робити?  Королева дуже не любить веселощі. Гномики, а ви вмієте веселитися? Покажіть їй майстер-клас, може в неї серце відтане та вона відпустить Снігуроньку.

                   Танок гномиків «Гноми ліліпутики»

1 гном: 3 Новим роком, з новим щастям
Дозвольте вiтати
Та найкращого у свiтi
Щиро побажати.
2
гном: Щоб у вашiм домi свiтлiм
Квiти розцвiтали,
Щоби днi вашi прийдешнi
Ще кращими стали.
3 гном: Щоб багатшала домiвка,
Дiти виростали,
Щоб онукiв i правнукiв
У щастi застали.
4 гном: Щастя вам усiм бажаєм,
Радостi i волi,
Щоб зазнали ви на свiтi
Хорошої долi.
5 гном: В час прекрасний, в час крилатий
Ми прийшли до вас на свято.
3 нами в коло ви ставайте,
Гарно пiсню заспiвайте.

                               Пісня «Топ,топ чобіток»

Зима. Немає Снігуроньки. А може Сн.К. нас обдурила, не вона викрала її.
Мабуть почнемо свої розшуки з підводного царства. Може це Нептун земним рекетом займається.

                                    Гасне світло. Шум моря.
(На троні сидить Нептун. Біля нього Русалки. Заглядають в люстерка, прибираються)
Нептун. Бачу готуються мої піддані до свята.
                          Дістає наказ, читає.
Увага! Увага!
Слухайте новорічний наказ моєї водної величності! (Читає)
1.Запрошуємо  всіх жителів підводного царства на Новорічне свято.
2.У зв язку з підвищенням попиту в земного населення на крабові палички, наказую, русалкам стерегти наших крабів, як зіницю ока, бо можете залишитись без кавалерів.
3.Рукодільницям –медузам  даю завдання. До Нового року вишити скатертину червоною та чорною ікрою і від мого імені подарував золотій рибці.
                                          Входять Зима і Білосніжка.
Зима (до Нептуна)  З Новим роком, жителі глибинних водних просторів.
Нептун  О, Зима! Що привело вас в мої володіння?
Зима  Снігуроньку шукаємо.
Б-ка  Чи не ви її часом вкрали?
Нептун  Що ви, ми шантажем не займаємось. Та в мене і свої красуні є. Ану, русалоньки, покажіться.

                                                 Танок русалок.

1.Таке побажання вам в Новий Рік,
Щоб
ви до чудес і чарівностей звикли:
Хай сипляться з неба на
вас зірки
І в цей рік
Собаки і в наступні роки.

2.Нехай побажання здійсняться таємні -
Чекають на
вас лиш події приємні!

3.Хай в житті все буде гарно,
Щоб не сумували марно,
Щоб зима була зі снігом,

4.День би починався сміхом,
Щоб достаток був у хаті,
Щоб ви всі були багаті!

Зима. Дійсно красуні! Що ж коли немає нашої Снігуроньки то пішли ми далі.
Нептун(встає з трону)  Зимонько, Білосніжко ви зверніться до Джина, може він вам допоможе.
Разом   Дякуємо за пораду, спробуємо.

 Голос Джина. Що трапилося? Знову моя допомога потрібна?
Зима  Так, потрібна. Допоможи мені та моїм друзям знайти Снігуроньку, підкажи де її сховали?
Голос  Джина   Я допомогаю тільки господарю лампи Алладіну,  а тобі Зима можу дати гарну пораду.
Зима  Що ж давай.
Голос Джина  Серед чаклунів я чув, що Баба Яга відкрила нове агентство «Нос»,яке розшифровується, як «Нестандартні особисті ситуації». Звернися до неї.
Зима      Дякую. Це гарна порада. Я так і зроблю. До побачення.

                                               Вивіска «НОС».
  Сидить на кожусі Баба Яга, підраховує на калькуляторі і телефонує.

Б.Я.( в телефон) До мене, срочно, моїх лісових красунь.
                     Забігають Ялинки.
Разом  Ми тут, наша принцеса.
Б.Я.  Як іде підготовка до Нового року? Репертуар,є .
Разом  Є.
Б.Я.  Тоді показуйте.

                                          Танок ялинок «Я ёлка современная»
1.Незабаром Новий рік
Переступить Ваш поріг!
Хай до Вас він завітає
З тим, що серце забажає!
2.Хай рікою щастя ллється,
Хай добро в сім'ї ведеться!
3.Хай між Вами згода буде
Хай Ісус Вас не забуде!
4. Рік новий йде новим кроком,
Всіх вітаєм з Новим роком!
5.Бажаєм здоровя, добра і надії,
Хай в новому році збудуться мрії,
6.А святкова колядка на Різдво Христве
Дарує вам Віри, Надії й Любові.

                                           Вибігає Мара.

Мара(до Б.Я.) Управління «Нестандартних особистих ситуацій»? Терміново треба викликати допомогу.
Б.Я.( в телефон) Викликаю Лісовика. Даю свої координати: Старопетрівська школа, біля новорічної ялинки.

       Сигнал швидкої допомоги. З являється Лісовик на мітлі.

Мара Стій! Ти чого швидкість перевищуєш?
Лісовик Тпру! Чого розкричалася ,Маро?
Мара  Я вже 400 років Мара. У мене є між іншим ім  я- Нюся.
Лісовик  А я – Вася.
Мара  А ти чув що Сн.К. викрала у дітей Снігурку і не віддає і вони її всі разом шукають, а ще вона хоче забрати всі дитячі подарунки . Треба їм негайно допомогти.
Лісовик  Як їм допомогти? Думай, думай дурна голова, щось придумаєш (б є себе по голові).
Мара   Ти чуєш, хтось іде?

                         Вбігає Ялинка.

Ялинка (до Б.Я.) Б.Я. до нас клієнти.
Б.Я.  Хто?
Ялинка  Зима, зайчата, Білосніжка і ще хтось бородатий. У нашому царстві таких немає.
Б.Я.  Так може то Дід Мороз.
Ялинка   Та ні, Д.М. я знаю.
Б.Я. Ну ладно веди цю кагалу.

            Лісовик  вводить гостей під  «прицілом» мітли.

Б.Я.  Ой-йо-йой! Скільки вас. Проходьте, будем знакомиться.(Обдивляється)
Цих я знаю, і зцією знакома. Ой, а це шо за касатік? Ну ладно розказуйте чого прийшли.
Зима  Біда, Б.Я. Вкрали Снігуроньку, а за викуп вимагають віддати мішок з дитячими подарунками. Допоможи нам розшукати викрадачів.
Б.Я. Не переживайте, ми швидко допоможемо. Фірма веніків не в яже, а дорогу вам покаже.
Нептун  От спасибі вам на доброму слові.
Б.Я.  На візьми чарівний клубок.Він вас доведе до викрадачів.
Нептун  Дякую. Чим ми можемо з вами розрахуватися за допомогу?
Б.Я.  (зачитує такси і рахує на калькуляторі) Заспокійливі слова – 10 еврів, були? Були.
                                       Дієві поради – 50 еврів, були? Були.
                                        Чарівний інвентар отримав, іще 100еврів.
Усього -  160 еврів.
Нептун       Еври? А що це таке? У нас таке не водиться.
Б.Я.  Так що немає. Харашо, ідем клієнту назустріч. Візьмемо натуроплатою. Хай ваш Д.М. віддасть половину подарунків.
Зима    Та не можемо ми віддати подарунки , вониж для дітей.
Б.Я. Тоді запрошуйте до вас на свято.
Нептун  Оце годиться. Порукам.
Б.Я.  Порукам.

                              Виходять . Залишається Б.Я.
Б.Я.  Яка я рада що ви мене залишили на святі. Діти, а ви любите танцювати?.
         Давайте потанцюємо.
Б.Я.  Ой, забула як називається танець. Стара стала, нада «фізам» попить, кажуть пам ять вертається.(згадує) О, спомнила, ну такий птичій танець, чи куриний, ні шось не воно. Мабуть гусиний.
- Діти, а є такий танець?  Спомнила, качиний.
Зима  Та не качиний, а «Танец утят»
Б.Я.  Яка разниця. А потанцюємо?

                                                    Танок каченят.
  Свист. Заходять розбійники на чолі з Отаманкою. Ведуть Снігурку зв язану мотузкою.
От-ка (співає)
Шлях далекий, небезпечний
Випадає королю.
В нього торба подарунків,
А дарунки я люблю.
Ой лю-лю, ой лю-лю,
Подарунки я люблю.

                            Танок Отаманки з розбійниками.

Р-к  Пані Отаманко, доповідаю: Д.М. на святі ще намає.
От-ка  Будемо чекати. А з Снігуркою ми розберемось потім.(збирає розбійників) А зараз, щоб ніхто нічого поганого не запідозрив ми  трохи розважимось. Ех, згадаю молодість – поворожу.
Р-к  А ви вмієте?
От-ка  Та я до того як водити нашу ватагу була професійною ворожкою.
                 Вороже.

Ведуча  Діти, а ви їй вірите?
От-ка  А це ми зараз перевіримо.
Метелиця поле замела
Вся земля скрізь біла.
-Відповідайте, правда це?
                    Лебідь плаває  в ставку
                    Спить на яблуні в садку.
-         Правда це?
          Закудахтав пес Барбос
          І в гнізді яєчко зніс.
-         Правда це?
           Д.М. відомий всім?
           Він приходить рівно в 7?
            Д.М. старий хороший?
            Носить шубу та калоші?
            Д.М. боїться стужі?
            Із Снігуронькою друже?
            Ви на ялинку всі прийшли?
            Двійки в портфелях принесли?
            Скоро Д.М. прийде
             Подарунки принесе.
Р-к  (звертається до зв язаної Снігурки)  Ну що заручнице настраждалася?
Ще не таке беде, якщо твій дідуган довго викуп не нестиме до ялинки.
Р-к  О, викуп, як я про нього мріяв. Ото вже збагатимося.

Виходить Зима та Нептун з мішком Д.М., ставлять під ялинку.

Р-к (показує на мішок)   Пані Отаманко, Д.М. мішок передав, викуп за Снігурку.

                     Отаманка з розбійниками заглядає у мішок, тікають.
Р-к  Це пастка, такаємо!

Зима роз вязує Снігурку. Входять Отаманка з розбійниками, падають на коліна перед Снігуркою.

От-ка   Снігуронько, пробач нас.
Р-ки  Ми тебе дуже просимо.
Снігуронька
  Звісно злодії, ви велику капость зробили.  Але бачу ви злякалися. Гаразд, сьогодні свято і я гадаю, що Отаманку з розбійниками нам треба пробачити правда, діти.
-         Залишайтеся з нами на святі.
-         А вам спасибі, друзі.
Сн-ка    Добрий день, а ось і я
              Снігуронька снігова!
              Королевою зовуть
               Всі мене і в гості ждуть.
               Через ріка, через гори
                Поспішаю в кожен дім
                І казкові подарунки
                Дітлахам дарую всім.
В-ча    Снігуронько, а де Д.М.? Щось довго його немає. Чи заблукав де? Давайте його покличемо!
Сн-ка (притуляє руку до вуха) 
Чую Д.М. іде
Подарунки нам несе.
                    Пісня « Слишишь кто-то идет» 3-4 кл.

Музика . Входить Д.М. Дає посох директору школи. Танцює. « Здраствуй, Дедушка Мороз»

Д.М. Здрастуйте, малята!
          Вітаю вас зі святом!
Із Новим роком всіх поздоровляю!
Здоров ячка міцного, радості бажаю!
Дарунки я приніс для кожної дитини.
Ось тут вони в моїй торбині.
-         А чому у вас ялиночка не сяє?
Сн-ка.Діти! Правда гарна в нас ялинка
                   На ялинці сто прикрас
                   Тож давайте до ялинки
                   Привітаємося враз.
Д.М. Скажемо дружно:
«Раз, два, три-
Ти ялиночко гори!»

                       Музика . Засвічується ялинка.
1.Ось вона ялинка наша
В сяйві зоряних вогнів!
І, здається, всіх найкраща,-
Скільки іграшок на ній.
2.Світи, ялинко, чарівнице,
Звесели навколо всіх.
Хай дзвенить у цьому залі
Радісний веселий сміх.
3.На ялинку подивіться
 у якій вона красі
Треба їй нам заспівати
Й хоровод іти усім.

                  Хоровод « Научите танцевать» 1-2 кл.

                      Музика. Входить Попелюшка з Принцом.
П-ка  Ой як тут красиво!
Ялиночка сяє.
Попелюшка з принцом
Свято зустрічає.

                        Танок Попелюшки і Принца

П-ц  З Новим роком вас вітаєм
Зичим свят веселих вам,
Щастя, радості бажаєм
Усім дітям і гостям.
П-ка  Від душі прийміть вітання
І найкращі побажання.
У здоров ї жити всім
І дорослим, і малим.
П-ц   Зичу вам здоров я й сили,
Щоб у вас пісні дзвеніли
І лунав веселий сміх
Разом  З Новим роком всіх, всіх, всіх!

                          Хоровод « Ах, как пляшет Дед Мороз»

Д.М. Чую,співаєте і танцюєте ви гарно. А грати в любите?
                              Гра «Молодець, молоко, молоток»

Всі  учасники стають в коло, а Дід Мороз в центр кола. Ведучий в центрі оголошує правила: коли він вимовляє «молодець» - учасники підстрибують, «молоко» - гавкають, «молоток» - плескають у долоні. Все це відбувається під швидку музику, а сам ведучий намагається заплутати учасників, проговорюючи слова і плутаючи їх місцями.
Д.М. Молодці!
Сн-ка.
-А батьки у залі є! Чи вмієте ви веселитись? Чи розумієте ви гумор?
Тоді запрошую з кожного класу 2 батьків, бажано маму і тата.
Показуєте рухами так,щоб глядачі впізнали назву пісні.
1кл. «Усмішка»
2кл. «Маленькой елочке холодно зимой»
3кл. « Я на солнышке лежу»
4кл. «Антошка»

Д.М. Знають, певно, всі малята,
Що невдовзі прийде свято-
Свято давнє і нове,
Свято гарне, зимове
Скоро, скоро на поріг.
Завітає, хто?

В-ча
Серед неба й зірочок
Поспішає літачок.
За штурвалом Новий рік
Починає часу лік.
Ми старий рік проводжаєм,
Пам’ятати нас бажаєм.
Закінчив він свій політ —
Облетів усенький світ!

                       Виходять всі герої свята (дорослі), співають пісню.
                                           Пісня «Старый год»
Д.М.   Прийшов час роздавати вам подарунки, мої любі діти. Піду візьму свій мішок.(Музика)
- Ой, він щось такий важкий. Ану подивлюся! (заглядає, гукає першокласників)
- Хто це, діти?
- Цуценя! (вилазить з мішка)
- Та це ж Новий рік завітав до нас. Зустрічайте, наймолодшого братика.

Новий рік

З Новим роком, добрі люди!
Сподіваюсь, з вами буде
Запашна, смачна хлібина,
Щастям сповнена година,
Сіль жадана на столі,
Лад і спокій на землі.
З Новим роком, добрі люди!
І нехай у вас не буде
Горя, смутку і біди.
Ну, а поруч щоб завжди
Крокувала доброта,
Найдорожча і свята.
З Новим роком!

Д.М. Ну й повеселили ви мене. Потішили старого, дякую.
В-ча  Дід Мороз, я пропоную на останок  невеличку дискотеку з нашими учнями. Ти згоден? А ви, діти? Тож запрошую всіх, всіх учасників нашого свята на дискотеку.

                    « Это, Дед Мороз»

Д.М. За  гарні успіхи у навчанні, за хорошу дисципліну, веселі пісні, танці я приніс вам новорічні подарунки.
                      Музика. Д.М. роздає подарунки.

            Виходять всі герої свята
Д.М.
Весело у вас й цікаво
Та прощатися пора
З Новим роком, милі друзі,
З новим роком, дітвора!
Сн-ка 
З Новим роком Я вітаю,
Щастя від душі бажаю;
І щоб був наступний рік
Значно кращий, ніж торік!
Д-р  
Щоб ви з успіхом трудились
Та на свята веселились;
Аби грошей повен міх
Заробили ви за рік.
Сн.К.
Щоб цвіли, неначе квіти,
Та несли вам втіху діти.
А ще зичу вам усім,
Щоб в добрі купався дім.
Б.Я.
Щоб жили ви у здоров’ї,
Мирі, злагоді й любові
І щоб щедрими столи
Для гостей завжди були.
Л-к
Зичу вам добра й удачі,
Хай на полі чи на дачі
Неодмінно в рік Новий
Праця буде вам легчій.
Н-н
Щоб збулись всі ваші мрії,
Сподівання та надії;
Я-ка
Щоб здоров’я, як граніт,
Дав вам Бог на сотню літ.
М-ра
Щоб Дід Мороз червоний ніс,
Вам купу доларів приніс.
О-ка
Рахунок в банку щоб відкрив,
з грошима диво сотворив.
З-ма
Хай перетворить щедрий гном
Ваш холодильник в гастроном.
К-ка
Щоб на радість всій малечі
Ви зібрались на Святвечір
І як справжнє торжество
Святкували ви Різдво!
Разом З Новим роком!


                                              Лунає музика 




   
                  























Немає коментарів:

Дописати коментар