середу

5 причин бути і залишатися вчителем

Самим важливим явищем в школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня являється сам вчитель. 
Він — втілення самого методу навчання, 
саме відображення принципу виховання.  
                                                                                      А Ф. Дістервег
 КРЕАТИВНІСТЬ
ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ                    
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ
1 клас НУШ
УРОК У НОВІЙ ШКОЛІ. 
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ
Впровадження НУШ на Черкащині
ЕКСКЛЮЗИВНО НУШ ДЛЯ 1 КЛАСУ
ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ ВЧИТИСЯ?


Одна з головних вимог сучасності до викладача, вчителя – постійно вчитися і розвиватися. Тримати руку на пульсі передових педагогічних досліджень, наукових розробках, методиках. Застосовувати сучасні технічні досягнення, легкість поводження з якими слугує хорошим прикладом для наслідування та адаптації молоді в світі новітніх технологій.
Самоорганізація та амбіційність підкорюють вершини багатьох професій. Вчительська діяльність не являється виключенням. Деякі з таких вершин - це звання директора навчального закладу, завуча, методиста. Досвід викладання та вік кандидата відходять на друге місце, пропускаючи в перед лідерські якості – енергійність та амбіційність, менеджерські вміння - далекоглядність та компетентність. Ефективне управління, злагоджена та результативна робота колективу, відмінні показники учнівської успішності далеко не всі завдання з котрими може справитися  компетентний, амбіційний спеціаліст – молодий вчитель.                 
Робоче місце та умови роботи мають колосальний вплив на ментальне та фізичне здоров´я людини. І в цьому відношенню вчителю можна лише позаздрити, адже його оточує постійна молодість та гра, цікавість та бадьорість. Життєва радість дітей може передаватись вчителю котрого вони поважають і цінують як наставника.                   
Вчителем можна стати, але не завжди остатись. Природне почуття такту, психологічна стійкість та самоконтроль -  являються основними якостями викладача на шляху до успішних результатів. Декому ці характеристики дані від природи, декому ні. Тоді стає в пригоді вміння бути прикладом для наслідування – чи не головний критерій успіху в навчанні, в наслідуванні. І цей навик можна опанувати, роблячи акцент на свою індивідуальність та харизму.
Вчені прийшли до висновку, що все життя людини, вся її поведінка і навіть старіння визначається інтелектом, а якщо конкретніше, то центральною нервовою системою. Чим більш розвинений мозок людини, чим злагодженіше протікають внутрішні процеси організму, тим довше зберігається гармонія, закладена самою природою в існування людини. Так що активність, життєва сила організму, радість від життя притаманна людям з високим рівнем розумового розвитку, чому і сприяє робота вчителя. 
Якості педагога – майстра:
“Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, який ніколи не припиняється…  Це подив перед багатогранністю і невичерпністю людською”;
” … практична педагогіка – це знання й уміння, не тільки доведені до ступеня майстерності, але й підняті до рівня мистецтва…

Немає коментарів:

Дописати коментар